Jaro ťuká na dveře – aneb jak začít opět svobodně blogovat?

16.04.2019

Kdo mě sledujete pravidelně, asi teď vůbec nechápete, co je toto za blog a proč jsem umístila tento článek právě na něj. Pravdou je, že momentální "škatulatahejbejtese" s mými blogy mě dost unavují. Je to hlavně kvůli technickým problémům a škodlivým kódům, které se na mých stránkách objevily. Nikdo netuší jak a proč a nikdo s tím nic neumí udělat. Nás blogery to štve, ale nevíme, jak z toho ven. Proto se momentálně dějí ty hromadné útěky a přesuny z bloggeru na wordpress a následně zase jinam.

U mě to má navíc ještě jeden důvod. Články plné fotek, úvah a taková ta moudra ze života jsem dříve umisťovala na blog Bláznivá máma. Jelikož i ten jsem musela přesunout na wordpress, napojila jsem ho na můj v létě založený web eMateřství. A protože na tento web se mi to najednou nehodí, a přesto jsem měla tyto články moc ráda, vrátila jsem se k tomuto starému blogu. Nechám si ho pro focení, cestování a zmíněné úvahy a zážitky ze života.

Takže vás vlastně vítám na staronovém blogu. Snad se vám tu bude líbit. 😊

No a abych pořád jen nepsala, pojďte se mrknout, co jsem nafotila v posledních dnech na zahradě. Miluji jaro. (Až na ty alergie a věčné nudle u nosu).

A vy? Těšíte se na Velikonoce? Na courání rozkvetlou přírodou? Na čtení a kafíčko na zahradě? 

Vaše Sabi :)

© 2018 Sabina Huřťáková - BLOG. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky